به یادجهانی ارام www.teta.loxblog.com


به یادجهانی ارام www.teta.loxblog.com

به وبلاگ به یاد جهانی ارام خوش امدید


خودکشی

پسر 28 ساله‌اي كه بعد از 20 بار خواستگاري از دختر مورد علاقه‌اش هر بار با جواب منفي خانواده دختر مواجه شده بود، صبح امروز ـ شنبه ـ پدر، مادر و دايي دختر را به قتل رساند.

وي ادامه داد: بعد از اعلام وقوع قتل در روستاي اوجي‌كلا، ماموران نيروي انتظامي، اطلاعات و ‌دادستاني بسرعت در محل حاضر شدند.

رئيس دادگستري قائمشهر گفت: بازديد اوليه و به هم ريختگي وسايل منزلي كه قتل‌ها در آن رخ داده است، نشان‌دهنده ورود به زور قاتل به محل بود.

رئيس دادگستري قائمشهر ادامه داد: پدر دختر با اصابت گلوله تفنگ دولول ساچمه‌اي به سرش به قتل رسيد و مادر دختر كه براي اطلاع دادن به برادرانش مبادرت به تماس تلفني كرده بود نيز با شليك گلوله قاتل جان خود را از دست داد.

به گفته رئيس دادگستري قائمشهر، دايي دختر جوان كه بعد از تماس تلفني خواهرش(مادر دختر) براي كمك به محل حادثه‌ها مراجعه كرده بود نيز با شليك گلوله كشته و فرد ديگري كه براي كمك رساندن به اين خانواده در محل حضور يافت نيز از ناحيه بازو زخمي شد.

وي ادامه داد: بعد از بررسي‌هاي انجام شده رد پاي محل اختفاي قاتل در باغي كه به فاصله 150 متري از محل وقوع قتل قرار داشت، شناسايي شد و باغ به محاصره نيروهاي انتظامي در آمد.

اسماعيل‌نژاد افزود: بعد از محاصره باغ، عمليات روانكاوانه براي دستگيري متهم به قتل آغاز شد ولي متهم حاضر به تسليم شدن نبود و تهديد مي كرد اگر دختر مورد علاقه اش را نبيند جنايت ديگري را رقم مي زند. عمليات روانكاوانه پليس ادامه داشت تا اينكه ماموران براي اين‌كه وي را مجبور به تسليم شدن كنند، آخرين خواسته اش كه ديدن دختر مورد علاقه اش بود را پذيرفتند .

 

 

خودكشي عامل جنايت

دقايقي بعد دختر جوان تحت تدابير شديد امنيتي به محله حادثه منتقل شد . ماموران كه احتمال مي دادند خواستگار كينه جو دختر جوان را نيز به قتل برساند از او خواستند در فاصله دورتر از محل حادثه قرار گيرد.

رئيس دادگستري قائمشهر گفت: با رعايت نكات امنيتي، فرد قاتل از فاصله دور دختر مورد علاقه‌اش را ديد و بعد ازبيان اين جمله كه با قتل خانواده به دنبال ايجاد مصيبتي عظيم تا پايان عمرت بودم با شليك گلوله به زندگي خود پايان داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: هانی | تاريخ: چهار شنبه 2 / 3 / 1390برچسب:داستان عاشقانه, عکس عاشقانه , داستان ,عکس طبیعت, | موضوع: <-PostCategory-> |