به یادجهانی ارام www.teta.loxblog.com


به یادجهانی ارام www.teta.loxblog.com

به وبلاگ به یاد جهانی ارام خوش امدید


اّرامش

 

دوست دارم در ارمش زیبایی شب به تو فکر کنم
تاریکی وحشتناک شب اشک را فراموش کنم دوست دارم روز وشب با یاد تو و تصویر تو زندگی کنم
میخواهم ان دم مهه گان به دنبال خوشبختی هستند من به دنبال تو باشم                                      
سلام به لحظه ای که چشمانم به سوی چشمان زیبایت نگریست واز شدت عشق با تو پیمان دوستی بستم
از روزی که سیمای پر محبت تو را دیدم سر به سجده گاه عشق تو نهادم وبا خود عهد کردم که تا اخر
فقط و فقط تنهای تنها به یاد تو باشم اری همیشه به یاد تو باشم                                              


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: هانی | تاريخ: جمعه 4 / 3 / 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |